اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

دریچه‌های شبکه آبیاری «آبپخش» برقی می‌شود

مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر از برقی شدن سازه‌های هیدرولیکی کانال اصلی در شبکه آبیاری آبپخش خبرداد.

دریچه‌های شبکه آبیاری «آبپخش» برقی می‌شود

روح‌الله محمدی در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتستان از الکترونیکی شدن سازه‌های هیدرولیکی کانال اصلی در شبکه آبیاری آب پخش خبرداد و اظهار داشت: این سازه‌های هیدرولیکی موجب عملکرد سریع‌تر و دقیق‌تر مانور دریچه‌ها و همچنین باعث کاهش مشکلات در تنظیم و کنترل آب می‌باشد .

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از  شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر افزود: از ابتدای تاریخ آبیاری تاکنون این سازه‌ها دستی بوده و عملیات مانور و بالا و پایین کردن دریچه‌ها و نیز تنظیم آب به منظور توزیع عادلانه آب مشکلات عدیده‌ای برای مأمورین توزیع آب به همراه داشت .

وی اظهار داشت: باتوجه به اینکه این سازه در مقطع حساس کانال اصلی شبکه آب پخش قرار دارد و به دلیل دشواری تنظیم و کنترل آب توسط سازه قدیمی، این سازه هیدرولیکی از مکانیکی به برقی تبدیل گردید .

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر گفت: با برقی شدن دریچه‌ها عملیات تعمیر و نگه‌داری و تنظیم آب و مانور دقیق‌تر دریچه‌ها در مواقع رهاسازی آب و نیز هنگام سیلاب در شبکه سریع‌تر خواهد بود.

انتهای پیام /

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول